top of page
MyCleanCity Privacybeleid

MyCleanCity Privacybeleid

​Welkom bij MyCleanCity! We nodigen u uit om dit privacybeleid te lezen, waarin we beschrijven hoe we omgaan met de informatie die wordt verzameld en gecreëerd via uw gebruik van MyCleanCity.

​

Wat is MyCleanCity?

MyCleanCity is een platform waarmee bewoners kunnen bijdragen aan een schonere leefomgeving. We gebruiken "MyCleanCity" om te verwijzen naar de MyCleanCity.nl-website en onze iOS- en Android-apps (ook wel onze "Diensten" genoemd).

De MyCleanCity-diensten stellen gebruikers in staat de kwaliteit van hun leefomgeving te verbeteren door eenvoudig digitale meldingen te maken. Deze meldingen worden doorgestuurd naar de gemeente. Het interne systeem van de gemeente bepaalt vervolgens of externe dienstverleners moeten worden betrokken bij de oplossing van het probleem.

De eigenaar van MyCleanCity is Savana B.V., met geregistreerd kantoor op Kalvermarkt 53, 2511 CB, Den Haag, Nederland.

 

Contactgegevens:

[Website] https://www.mycleancity.nl
[Adres] Kalvermarkt 53, 2511 CB, Den Haag, Nederland
[Telefoon] +31 70 219 2820

 

Welke gegevens verwerken wij?

MyCleanCity verwerkt alleen de gegevens die nodig zijn voor het melden van problemen en verzamelt geen persoonsgegevens zoals namen, adressen, telefoonnummers of e-mailadressen. Hieronder een overzicht van de gegevens die wij verwerken:

  • Locatiegegevens met betrekking tot gerapporteerde problemen

  • Omschrijvingen van gemelde problemen

  • Foto’s of andere media die door gebruikers zijn verstrekt

  • Informatie over het gebruik van onze Diensten

 

Speciale en/of gevoelige gegevens

Ons platform is niet bedoeld voor gebruik door personen jonger dan 16 jaar zonder toestemming van een ouder of voogd. Wij verzamelen niet bewust gegevens van minderjarigen. Als u vermoedt dat dergelijke gegevens zijn verzameld, neem dan contact met ons op via support@mycleancity.nl, zodat wij deze kunnen verwijderen.

 

Doel van gegevensverwerking

MyCleanCity verwerkt gegevens voor de volgende doeleinden:

  • Het doorsturen van meldingen naar de gemeente, zodat deze de juiste maatregelen kan nemen.

  • Gebruikers informeren over wijzigingen of verbeteringen aan onze Diensten.

 

Bewaartermijn van gegevens

  • Meldingen worden tot 5 jaar na afhandeling bewaard.

 

Delen van gegevens met derden

MyCleanCity stuurt alle meldingsgegevens door naar de gemeente. Het interne systeem van de gemeente bepaalt of externe dienstverleners moeten worden ingeschakeld om het probleem op te lossen. MyCleanCity deelt geen gegevens rechtstreeks met derden.

MyCleanCity verkoopt geen gegevens aan derden en verstrekt alleen informatie die noodzakelijk is voor rapportage aan de gemeente. We hebben overeenkomsten met dienstverleners om de veiligheid en vertrouwelijkheid van gegevens te waarborgen.

 

Cookies en vergelijkbare technologieën

MyCleanCity maakt alleen gebruik van technische en functionele cookies, samen met analytische cookies die geen inbreuk maken op de privacy. Deze cookies zijn essentieel voor de functionaliteit van de website en optimalisatie van de diensten. Gebruikers kunnen cookies beheren via hun browserinstellingen.

 

Inzien, wijzigen of verwijderen van gegevens

Omdat MyCleanCity geen persoonsgegevens verzamelt, is er geen persoonlijke informatie opgeslagen die kan worden gewijzigd of verwijderd. Als u zorgen heeft over een ingediende melding, kunt u contact opnemen via support@mycleancity.nl.

 

Beveiliging van gegevens

MyCleanCity neemt de beveiliging van gegevens serieus en implementeert passende maatregelen om misbruik, verlies, ongeoorloofde toegang en wijzigingen te voorkomen. Als u zorgen heeft over de beveiliging van gegevens, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam.

 

Wijzigingen in dit privacybeleid

Van tijd tot tijd kunnen we dit privacybeleid bijwerken. De meest recente wijzigingsdatum wordt onderaan dit document weergegeven. Het is uw verantwoordelijkheid om op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen.

​

bottom of page